sobota, 27 października 2012

Moja recenzja anime "Ginban Kaleidoscope"

Siemka, chcę wam pokazać moją opinie na temat anime pt. "Ginban Kaleidoscope". Prawdopodobnie mało z was kojarzy ten tytuł.
Ginban Kaleidoscope- anime opowiada o łyżwiarce figurowej, którą opętał duch. Pete Pumps zginął podczas wykonywania pokazu, był on wówczas pilotem akrobatycznym. Gdy stał on już przed bramą do nieba, Bóg powiedział mu. że na 100 dni musi wrócić na ziemię. Nie dając chłopakowi żadnych wyjaśnień zesłał go do ciała Tazusy Sakurano, która była w trakcie swojego występu. Duch widział i czuł to samo co dziewczyna, co powodowało wiele konfliktów, przy okazji dziewczyna "warta 10 bilionów" dokuczała mu jedząc pomidory. Przez następne 100 dni Tazusa walczyła o swoje miejsce na olimpiadzie, po wielu wpadkach, przy pomocy Ducha udało jej się to. Tazusa i Pete zaprzyjaźnili się. Jest to świetna, lekka komedia, jest też trochę romansu i dramatu.

Trochę informacji o anime:

Gatunek- dramat, romans, sportowe
Rok produkcji- 2005
Ilość odcinków-12
Tytuły alternatywne- Skating Rink Kaleidoscope
Odcinki OVA-brak

Anime godne polecenia, było kilka momentów na których się śmiałam. Do tego anime wrócę jeszcze nie raz, zwłaszcza w taką pogodę, gdy na dworze jest już chłodno.

Kilka obrazków z tej serii:



Jeżeli ta recenzja wam się spodobała, napiszcie komentarz. Jeśli nie to i tak napiszcie komentarz. Jeżeli chcecie recenzję jakiegoś anime pisze tytuł w komentarzy, jeśli się zbiorę i obejrzę na pewno zobaczycie notkę poświęconą właśnie temu tytułowi.
Zostawcie po sobie ślad^^

4 komentarze:

  1. Oooo łyżwiarka figuowa, jak byłam małą dziewczynką marzyłam by nią zostać :D Anime stosunkowo młode i nie za długie, zaciekawiłaś mnie nim i jak będe miała dłuższą chwile to chyba przysiąde do niego : ) Tylko dziwią mnie te pomidory...wtf xD Musze obejrzeć i się przekonać na własne oczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co tu przeczytałam brzmi to anime naprawdę ciekawie :) chętnie obejrzę ^^ my jesteśmy tu nowe hehe - zapraszamy na nasz blog !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi therе, I enjoy reading thгough yοur post.
    I ωanteԁ to ωrite a little comment tо supρoгt you.


    Аlso νiѕit my blog ... may tinh

    OdpowiedzUsuń
  4. Нugе cеll рhones, Spaԁer prоblems, carrіег databases аnԁ as ωell by usіng both public and privаte sources.



    Mу web site :: dien thoai

    OdpowiedzUsuń